ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΑΣΕΩΝ
Ανίχνευση πολιτικων, καταναλωτικών και κοινωνικών τάσεων
Η λειτουργία του είναι αντικειμενική και αδιάβλητη. Γίνεται χρήση εξελιγμένων αλγόριθμων και τεχνητής νοημοσύνης για την συγκέντρωση στοιχείων μέσα από τα social media, τα ειδησεογραφικά ιστολόγια και τα forum.
Συγκεντρώνουμε, σε πραγματικό χρόνο, όλες τις αναφορές που γίνονται σε ενημερωτικές ιστοσελίδες, blogs, forums, Twitter, Facebook, Instagram, άλλα social media καθώς και σε περιγραφές και σχόλια από το YouTube, το Vimeo, το Rutube, το DailyMotion, το Metacafe και άλλα. Εξάγονται χρήσιμες πληροφορίες για εσάς ή τα προϊόντα με τις υπηρεσίες σας μέσα από τις αναφορές, κείμενα, ενώ η ανάλυση συναισθήματος χαρακτηρίζει αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τις αναφορές ως θετικές, αρνητικές ή ουδέτερες.
Με τον τρόπο αυτό τροποποιείτε, προσαρμόζετε και βελτιστοποιείτε την καμπάνια σας σύμφωνα με την άποψη των πολιτών-καταναλωτών!
Η ανίχνευση και προώθηση πολιτικών, κοινωνικών και καταναλωτικών τάσεων μέσα από το διαδίκτυο και την ιστοσελίδα www.sbbcnews.com, σας δίνει τη δυνατότητα να διαμορφώσετε τη δική σας πολιτική και επιχειρηματική δράση μέσα από εφαρμογές νέων και σύγχρονων τεχνολογιών.
Έχουμε τη δυνατότητα διάδοσης ενός πολιτικού, κοινωνικού ή καταναλωτικού μηνύματος από πολλούς προς πολλούς, σε αντίθεση με τον μέχρι τώρα γνωστό τρόπο, από έναν σε πολλούς, όπως κάνουν τα γνωστά ΜΜΕ (ραδιόφωνο, τηλεόραση, εφημερίδα).
Με τον τρόπο αυτό η διαδραστική σχέση όλων των νέων μέσων, άρθρα, quiz ερωτήσεων, διαδικτυακά παιχνίδια, web radio, web tv, smart tv και άλλα social media, μας επιτρέπει να συγκεντρώνουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία ώστε να διαμορφωθεί μια (νέα) πολιτική, κοινωνική ή καταναλωτική θέση.
Όλα τα νέα social media, σε συνδυασμό με το σύνολο των δικών μας ιστολογίων, μας δίνουν τη δυνατότητα να στοχεύουμε για εσάς σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές και κοινωνικές ομάδες, σε όλες τις χώρες και όλες τις γλώσσες.
ISO
ISO
Εφαρμογές Ευρωπαϊκών Κανονισμών και Οδηγιών
ISO, International Organization for Standardization. Ο Διεθνής Οργανισμός Τυποποίησης είναι μια διεθνής οργάνωση δημιουργίας και έκδοσης προτύπων ποιότητας που αποτελείται από αντιπροσώπους των εθνικών οργανισμών τυποποίησης. Ο οργανισμός ιδρύθηκε στις 23 Φεβρουαρίου του 1947 και παράγει τα παγκόσμια βιομηχανικά και εμπορικά πρότυπα, τα επονομαζόμενα πρότυπα ISO.
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για την υποστήριξη επαγγελματιών και επιχειρήσεων.
Διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα και την διεθνή Αγορά με εξειδικευμένο δίκτυο συνεργατών, σύμβουλοι επιχειρήσεων, μηχανικοί, εμπορικές εταιρείες.
BRANDING
BRANDING
To branding είναι εξαιρετικά σημαντικό και απαραίτητο σε μια επιχείρηση και δεν περιλαμβάνει μόνο την ονομασία ή το λογότυπο της.
Το Branding είναι ένας μεγάλος συνδυασμός ψυχολογικών και κοινωνικών χαρακτηριστικών και άλλων ιδιοτήτων που επηρεάζει την διαδικασία σκέψης στο μυαλό του πελάτη, και το σημαντικότερο, δημιουργεί αξία.
Το branding αφορά όλη την εμπειρία που βιώνει ο πελάτης ερχόμενος σ’ επαφή με την επιχείρησή σας και περιλαμβάνει, από το logo, το site, τα social media, μέχρι και το πώς απευθύνεστε στους πελάτες σας.
Αντικειμενικά, το branding είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο σας αντιλαμβάνεται ο πελάτης.
SOCIAL MEDIA
Social Media Managers και Social Media ( 450 + )
Διαχείριση ιστοσελίδων, e-shop καί άλλα διαδικτυακά μέσα με εξειδικευμένους Social Sitters
GDPR / DPO
WEB HOSTING
WEB HOSTING
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ
Η έρευνα αγοράς επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να γνωρίζει τις τάσεις της αγοράς, τη θέση της μέσα σε αυτήν και τις δυνατότητες επέκτασης των δραστηριοτήτων της και την τιμολογιακή πολιτική.
SITES & e-shop
Ιστολόγια: εταιρικά sites, e-shop, Market Place, CRM, ERP, Πλατφόρμες B2B και B2C κ.α
Σήμερα οι εταιρείες οφείλουν να ακολουθήσουν τα βήματα της διαδικτυακής τεχνολογίας για την παρουσίασή τους, τις πωλήσεις τους, τη δημιουργία κοινωνικών ομάδων που θα αγοράζουν τα προϊόντα τους και τη δημιουργία Branding στην εταιρεία τους με τα προϊόντα τους.
Η κατασκευή ιστοσελίδων είναι τα πρώτα βήματα για την προβολή μιας εταιρίας στο διαδίκτυο. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή τους είναι μια σύνθετη διαδικασία στην οποία συνυπάρχει η αρμονία των χρωμάτων, του λογότυπου, των κειμένων, η λειτουργικότητα και η ευχρηστία του συστήματος διαχείρισης το οποίο θα χρησιμοποιηθεί. Η κατασκευή ιστολογίων, e-shop, Market Place, Mobile App, εφαρμογών software από έμπειρους προγραμματιστές και μηχανικούς λογισμικού (software) είναι μέρος της δουλειάς μας, της τεχνογνωσίας μας και της εμπειρίας μας.
SEO
SEO
Είναι η οργανική βελτιστοποίηση (Search Engine Optimization – SEO) των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης. Σκοπός του η κατάταξη των ιστοσελίδων στις υψηλότερες θέσεις, κατά την παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας, του υποψήφιου πελάτη σας, μέσω των μηχανών αναζήτησης. Με λίγα λόγια να σας βρίσκει ο παλάτης σας με τον πιο άμεσο και εύκολο τρόπο. Η σωστή επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής προώθησης της ιστοσελίδας σας μπορεί να σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα. Εμπιστευτείτε μας τις ανάγκες σας.
Google Analytics
GOOGLE ANALYTICS
Είναι η οργανική βελτιστοποίηση (Search Engine Optimization – SEO) των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης. Σκοπός του η κατάταξη των ιστοσελίδων στις υψηλότερες θέσεις, κατά την παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας, του υποψήφιου πελάτη σας, μέσω των μηχανών αναζήτησης. Με λίγα λόγια να σας βρίσκει ο παλάτης σας με τον πιο άμεσο και εύκολο τρόπο. Η σωστή επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής προώθησης της ιστοσελίδας σας μπορεί να σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα. Εμπιστευτείτε μας τις ανάγκες σας.
Email MARKETING
EMAIL - MARKETING
Στον 21ο αιώνα με το email marketing πετυχαίνουμε:
- Στοχευμένο και αξιόπιστο μάρκετινγκ
- Γρήγορη και άμεση ανταπόκριση των πελατών
- Αύξηση των πωλήσεών σας και της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας
- Μείωση των εξόδων σας διότι είναι το πιο οικονομικό και έχει μετρήσιμα αποτελέσματα.
SMS MARKETING
SMART SMS MARKETING
Με την υπηρεσία αυτή μπορούμε να κάνουμε μαζική αποστολή μηνυμάτων sms με σκοπό την άμεση επικοινωνία μεταξύ συνεργατών και πελατών. Με την εφαρμογή αυτή επιτυγχάνεται μια διαφήμιση μιας υπηρεσίας, ενός προϊόντος μίας εταιρείας ή μιας πολιτικής ενημέρωσης. Με το smart sms marketing μπορείτε να στείλετε στους πελάτες σας, με ασφάλεια, το κλειδί για κάποιο κρυπτογραφημένο αρχείο. Η ορθή χρήση σας βοηθάει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, εύκολα, γρήγορα, φθηνά με ενιαία χρέωση προς όλα τα δίκτυα. Το Smart SMS Marketing είναι σήμερα ένα χρήσιμο εργαλείο για όλες τις εταιρείες, συλλόγους και σωματεία, πολιτικούς φορείς και πολιτικούς που θέλουν να επικοινωνήσουν άμεσα, έγκαιρα και αποτελεσματικά με τους άλλους.
*Πρέπει να γνωρίζετε ότι:
– Τα μηνύματα σας (sms) πρέπει να έχουνν έως και 765 χαρακτήρες (= 5 SMS). Πληκτρολογώντας το μήνυμά σας στην φόρμα ελέγχετε τον αριθμό των χαρακτήρων και τον αριθμό των SMS.
Η διαβάθμιση της χρέωσης των SMS σύμφωνα με τους χαρακτήρες που περιέχουν είναι:
1 SMS = έως και 160 χαρακτήρες
2 SMS = έως και 306 χαρακτήρες
3 SMS = έως και 459 χαρακτήρες
4 SMS = έως και 612 χαρακτήρες
5 SMS = έως και 765 χαρακτήρες
– Μπορείτε να έχετε αναφορά παράδοσης των sms που στέλνετε μέσα από το μενού: πατάτε « Αναφορές Παράδοσης >Στατιστικά»
Μπορείτε να κάνετε εξαγωγή την αναφορά σας σε csv (μόνο τηλέφωνα) ή σε txt (τηλέφωνα και ονόματα), για να την επεξεργαστείτε και να δημιουργήσετε μια νέα ομάδα.
– Μπορείτε να κάνετε προγραμματισμένες αποστολές sms μέσα από το μενού «Προγραμματισμένα sms» . Για να κάνετε προγραμματισμένη αποστολή sms πρέπει να έχετε δημιουργήσει μια ομάδα επαφών, ακόμα και σε έναν μεμονομένο αριθμό τηλεφώνου.
RESELLER Smart SMS Marketing : Στείλετε τα sms στους πελάτες των πελατών σας μέσα από εμάς, εύκολα, άμεσα, με τις χαμηλότερες χρεώσεις στην αγορά.
SPSS
Στατιστική ανάλυση SPSS
Η SBBC ΟΜΙΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Α.Ε με το τμήμα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΑΛΕΚΤΑ αναλαμβάνει σύνθετες στατιστικές αναλύσεις με τη χρήση του στατιστικού λογισμικού της SPSS. Η υψηλή επιστημονική κατάρτιση και εμπειρία του προσωπικού, διασφαλίζει την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων.
DOMAIN NAME
DOMAIN NAME
Kατοχύρωση Domain στην SBBC
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Διαδικτυακά παιχνίδια, Qiz, Man to man, κ.α
Η Man to man διαφήμιση – προώθηση – εκπαίδευση – αξιολόγηση – αποδόμηση και διείσδυση σε περιοχές που δεν υπάρχει νόμος, είναι μία πρωτοποριακή εκπαιδευτική πλατφόρμα κουίζ γνώσεων, η οποία προσφέρει παιχνίδια γνώσεων σε ποικίλες θεματικές περιοχές με διάδραση 100%.
Αποτελεί αντικείμενο πολυετούς συνδυαστικής έρευνας στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης, της ασφάλειας και της ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα προϊόν εργασίας ανθρώπων που προέρχονται από τον ακαδημαϊκό χώρο (βοηθοί καθηγητές και διδάκτορες Ελληνικών Πανεπιστημίων), το οποίο εξελίχθηκε σε μια σύνθετη πλατφόρμα, που διεκδικεί πλήθος πατεντών σε παγκόσμια κλίμακα και που ήδη έχει συνάψει συνεργασίες με εκπαιδευτικούς φορείς και επαγγελματίες κάθε είδους.
Οι κύριες διαφορές του από τα συνηθισμένα παιχνίδια κουίζ είναι:
Ο ανεξάντλητος αριθμός ερωτήσεων (μεγαλύτερος από κάθε άλλη ελληνική προσπάθεια) που αυξάνει εκθετικά.
Η διανομή δωρεάν δώρων στους νικητές χωρίς κλήρωση (ο καλύτερος πάντα κερδίζει).
Η δυνατότητα στους χρήστες να παίξουν «κόντρα» με άλλους αντιπάλους ταυτόχρονα στο ίδιο σετ ερωτήσεων, να εκπαιδευτούν και να δοκιμάσουν τη γνώση τους.
Η παροχή πιστοποίησης από κρατικούς φορείς για τη δικαιότητα και διαφάνεια των διαγωνισμών.
Η δυνατότητα σε εμπόρους, ιστοσελίδες και οργανισμούς να διαφημίσουν και να προβάλουν τα προϊόντα τους ή να διοργανώσουν διαγωνισμό ανά πάσα στιγμή.
Ένας από τους στόχους μας είναι και η σύνδεσή του με την αγορά εργασίας και τις αξιολογήσεις στο Ελληνικό δημόσιο.
Η πλατφόρμα αυτή επιδιώκει να γίνει σημείο αναφοράς και στο χώρο της επιλογής ανθρώπινου δυναμικού, έτσι ώστε οι εταιρίες να απευθύνονται σε εμάς για να αναζητήσουν προσωπικό με βάση τη συγκριτική του απόδοση σε συγκεκριμένα quiz. Ήδη η συγκεκριμένη διαδικασία χρησιμοποιείται από εμάς για την κάλυψη των αναγκών του σε νέο προσωπικό.
Τα έπαθλα
Καθημερινά παρέχει μεγάλο πλήθος από δωρεάν διαγωνισμούς, στέλνοντας πραγματικά έπαθλα στους νικητές αυτών. Ανάμεσα στα έπαθλα αναφέρουμε και αυτά που προέρχονται από χορηγούς μας, όπως βιβλία, ειδικές προσφορές εκπτώσεων διδάκτρων ή και πλήρεις υποτροφίες από εκπαιδευτικά κέντρα, αξιόλογα δώρα εκπαιδευτικού χαρακτήρα (π.χ. σκάκι, scrabble, puzzles), δώρα από το χώρο της τεχνολογίας (tablets, κινητά, κάμερες) και ενδιαφέροντα προϊόντα κάθε λογής, ανάλογα με το κουίζ (π.χ. εστίαση, αθλητικός εξοπλισμός, εισιτήρια, κουζινικά, τέχνη, μόδα, υπηρεσίες, πολιτική, κ.λπ.).
Με την πλατφόρμα αυτή μπορούμε να ανοίξουμε νέες αγορές σε όλες τις χώρες και γλώσσες κάνοντας την ανάλογη παραμετροποίηση.
ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι ο νέος τρόπος χρήσης της τεχνολογίας που μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο εργάζεσαι, μαθαίνεις, παίζεις και επικοινωνείς με τον κόσμο γύρω σου.
H επαυξημένη πραγματικότητα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο Marketing αλλάζει ριζικά, τόσο, τις ζωές μας όσο και την εμπειρία του shoppin.Παράδειγμα, οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να δοκιμάζουν ρούχα εικονικά έξω από μια βιτρίνα ή ακόμα και στο ίδιο τους το σπίτι χρησιμοποιώντας απλά την κάμερα του τηλεφώνου τους. Θα βλέπουν πώς φαίνονται διάφορα έπιπλα στο σπίτι τους πριν τα αγοράσουν και να περιηγηθούν σε πολύπλοκους χώρους χωρίς καν να κοιτάξουν τον χάρτη. Επίσης, μπορούν να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να ολοκληρώνουν τις καθημερινές υποχρεώσεις τους και την εκπαίδευσή τους καθώς οι δυνατότητες μάθησης είναι σχεδόν απεριόριστες.
Δίνει τη δυνατότητα στους εργαζόμενους στον τομέα του σέρβις να οπτικοποιούν τον βιομηχανικό εξοπλισμό και να τον επιδιορθώνουν πιο αποτελεσματικά.
Η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να βοηθήσει να φτιάξουμε μια εντυπωσιακή ιστόρια γύρω από το brand σας και να το παρουσιάσουμε στο κοινό σας.
Μπορούμε να δημιουργήσουμε διαδραστικές εμπειρίες για τους καταναλωτές αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τόσο το brand awareness όσο και τις πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.
MARKETING AUTOMATION
Marketing Automation
Eίναι ένα σύνολο διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) που εστιάζει στον ορισμό, την παραμετροποίηση και κατακερματισμό, τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση των εκστρατειών μάρκετινγκ. Η χρήση του Marketing Automation καθιστά τις διαδικασίες που γίνονταν χειροκίνητα πιο αποτελεσματικές, πιο άμεσες και πιο λειτουργικές δημιουργόντας νέες δυναμικές στις πωλήσεις.
Το Marketing Automation είναι η τεχνολογία για την αυτοματοποίηση διαφόρων επαναλαμβανόμενων εργασιών που εκτελούνται σε τακτική βάση σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ. Είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει σε ένα άτομο, μια εταιρεία, να σχεδιάσει, να εκτελέσει και να αυτοματοποιήσει σε μια χρονική περίοδο μια μεγάλη και συγκεκριμένη ροή εργασιών μάρκετινγκ.
Το Marketing Automation επιτρέπει στους εμπόρους να αυτοματοποιούν και να απλοποιούν την επικοινωνία με τους πελάτες μέσω της διαχείρισης σύνθετων στρατηγικών μάρκετινγκ πολλών και διαφορετικών καναλίων από ένα μόνο εργαλείο.
Το Marketing Automation βοηθά πολύ σε τομείς όπως η παραγωγή, η τμηματοποίηση των προϊόντων και η εξατομίκευση των πελατών, η μόλυνση ή ζημία ή καταστροφή του προϊόντος και η βαθμολόγηση, το μάρκετινγκ σχέσεων, η διασταύρωση των πωλήσεων και η πώληση, η διατήρηση και προσέλκυση νέων πελατών, η μέτρηση της απόδοσης του μάρκετινγκ.
Το Marketing Automation παντρεύει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με την εμπορική τεχνολογία σε συνδυασμό με μια δομημένη διαδικασία πωλήσεων. Χρησιμοποιείται μεταξύ επιχειρήσεων (B2C) και για επιχειρηματικές επιχειρήσεις (B2B).
LANDING PAGE
LANDING PAGE
Eίναι μια σελίδα στην οποία μπαίνουν οι επισκέπτες του site σας, είτε κάνοντας κλικ σε ένα link που μπορεί να είναι από το site σας είτε από ένα εξωτερικό site. Είναι ενας ακόμη τρόπος για να καθοδηγηθεί ο πελάτης με μια τέτοια σελίδα του site σας, κάνοντας κλικ σε μια online διαφήμισή σας.
Η Landing Page χρησιμοποιείται για να επικοινωνήσει στους νέους πελάτες σας ή στους επισκέπτες του site σας ένα μήνυμα, να τους παροτρύνει να συμπληρώσουν μια φόρμα με τα στοιχεία τους. Τα κίνητρα για τη συμπλήρωση της φόρμας μπορεί είναι μια καλή προσφορά, ένα δώρο, η συμμετοχή σε κάποιο διαγωνισμό, η εγγραφή σε κάποιο webinar κ.α.
Η κάθε σελίδα που χρησιμοποιείτε πρέπει να είναι εξατομικευμένη για κάθε χρήστη που επισκέπτεται το site σας. Είναι σημαντικό να έχετε πολλές landing pages με διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες, όσο περισσότερες landing pages διαθέτει το site σας, τόσο καλύτερο είναι το conversion rate optimization του. Συμβάλλει ώστε η ιστοσελίδα σας να λειτουργεί αποτελεσματικά και να κατευθύνει περισσότερους πελάτες στο ιστολόγιό σας.
BLOGGING
Blogging. Άρθρα για ειδησεογραφικά sites, κείμενα για τις σελίδες και τα Social Media, βίντεο, εκπομπές και συνεντεύξεις.
Τα άρθρα γράφουν και επιμελούνται λογοτέχνες, δημοσιογράφοι και έμπειροι γραφείς κάθε είδους κειμένου. www.sbbcnews.com www.sbbcnews.eu κ.α.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ
Διαδικτυακό νόμισμα
Τι να ξέρετε
Τι είναι το διαδικτυακό νόμισμα
Είναι μια μορφή χρήματος. Δεν είναι νόμισμα που μπορείς να κρατάς στα χέρια σου, ούτε αναγνωρίζεται καθολικά από την πραγματική οικονομία, αν και τελευταία γίνεται αποδεκτό από κάποια καταστήματα κυρίως σε χώρες του εξωτερικού. Δεν εκδίδεται από εθνική κυβέρνηση, ούτε παρακολουθείται από κάποια ρυθμιστική αρχή.
Κατά βάση, όπως και τα υπόλοιπα κρυπτονομίσματα, είναι μια δέσμη λογισμικών πρωτοκόλλων που μετατρέπει το φυσικό χρήμα σε ψηφιακή μορφή και παράλληλα παρακολουθεί την κάθε συναλλαγή διασφαλίζοντάς την. Το διαδικτυακό νόμισμα έχει αξία μόνο στη βάση ότι οι χρήστες του συμφωνούν ότι τη διαθέτει.
Από πού προήλθε
Το αρχικό λογισμικό (Bitcoin) δημιουργήθηκε το 2008 από έναν άνθρωπο ή ένα γκρουπ ανθρώπων που χρησιμοποιούσαν το ψευδώνυμο Σατόσι Νακαμότο, του οποίου η ταυτότητα παραμένει άγνωστη παρότι υπήρξαν αρκετές προσπάθειες στο παρελθόν να εντοπιστεί.
Η κεντρική ιδέα πίσω απ’ το διαδικτυακό νόμισμα ήταν η λεγόμενη τεχνολογία blockchain, ένα δημόσιο ψηφιακό λογιστικό βιβλίο που χρησιμοποιείται κυρίως ως τρόπος παρακολούθησης και επαλήθευσης των νομισματικών συναλλαγών. Κάθε χρονολογική αλλαγή στο βιβλίο αναφέρεται ως block (μπλοκ), ενώ μια μεγαλύτερη σειρά αλλαγών ονομάζεται blockchain (αλυσίδα των μπλοκ).
Πώς λειτουργεί
Σκεφτείτε τι συμβαίνει όταν κάνετε μια συναλλαγή μέσω e-banking. Η τραπεζική πλατφόρμα πιστοποιεί ότι έχετε τα χρήματα και μεταφέρει το ποσό από ένα σημείο μιας γιγαντιαίας βάσης δεδομένων από λογαριασμούς και το πιστώνει σε ένα άλλο. Το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε όταν μπείτε στον λογαριασμό σας, η συναλλαγή όμως παραμένει υπό τον έλεγχο της τράπεζας.
Επομένως, εμπιστεύεστε την τράπεζα να πάρει το σωστό ποσό χρημάτων, ενώ και η τράπεζα επίσης είναι σίγουρη ότι δεν θα ξοδέψετε τα χρήματα διαφορετικά απ’ ό,τι έχετε δηλώσει. Αντίστοιχα το blockchain είναι μια βάση δεδομένων που έχει την ίδια περίπου λειτουργία χωρίς όμως να εμπλέκονται τράπεζες ή μια κεντρική ρυθμιστική αρχή.
Αν και ο τρόπος που λειτουργεί το όλο δίκτυο του bitcoin είναι αρκετά τεχνικός, η ουσία του έχει ως εξής: το blockchain περιέχει κάθε συναλλαγή που έχει ποτέ επεξεργαστεί το δίκτυο, επιτρέποντας στον υπολογιστή του χρήστη να εξακριβώνει την εγκυρότητά της.
Ποιος εκτελεί τις πράξεις;
Τον ρόλο αυτό έχουν αναλάβει αποκεντρωμένα δίκτυα. Συναλλαγές σε διαδικτυακό νόμισμα μπορούν να γίνουν μέσω sites που προσφέρουν ηλεκτρονικά πορτοφόλια που κάνουν upload τα στοιχεία στο δίκτυο.
Πώς δημιουργούνται
Με το τυπωμένο χρήμα κάθε κυβέρνηση αποφασίζει πότε θα τυπώσει και θα διανείμει χρήμα. Διαδικτυακό νόμισμα , όμως, δεν έχει καμία κεντρική κυβέρνηση. Τα νέα διαδικτυακά νομίσματα δημιουργούνται μέσω μιας ανταγωνιστικής και αποκεντρωμένης διαδικασίας που ονομάζεται «εξόρυξη».
Με το διαδικτυακό νόμισμα οι «εξορύκτες» χρησιμοποιούν ειδικό λογισμικό και πολύ… ρεύμα για να λύσουν μαθηματικά προβλήματα πάνω στην πλατφόρμα που πρωτοδημιουργήθηκε από τον Νακαμότο και σε αντάλλαγμα λαμβάνουν διαδικτυακό νόμισμα . Ωστόσο τo πρωτόκολλο είναι σχεδιασμένο με τέτοιον τρόπο ώστε τα νέα διαδικτυακά νομίσματα να δημιουργούνται με σταθερό ποσοστό. Αυτό καθιστά την «εξόρυξη» (mining) διαδικτυακών νομισμάτων πολύ ανταγωνιστική επιχείρηση.
Δημιουργούνται μειωμένο και προβλέψιμο ρυθμό, καθώς ο αριθμός νέων που δημιουργούνται κάθε χρόνο αυτόματα μειώνεται στο μισό προοδευτικά μέχρι η έκδοσή τους να σταματήσει εντελώς, όταν υπάρχουν σε σύνολο 21 εκατομμύρια διαδικτυακά νομίσματα (Χcoins).
Καμία κεντρική εξουσία ή προγραμματιστής δεν έχει τη δύναμη να ελέγξει ή να κατευθύνει το σύστημα για να αυξήσει τα κέρδη του. Κάθε κόμβος bitcoin ανά τον κόσμο θα απορρίψει καθετί που δεν συμμορφώνεται με τους κανόνες τους οποίους το σύστημα περιμένει να ακολουθήσει.
Το διαδικτυακό νόμισμα δεν ήταν για «ξέπλυμα»;
Ναι, ειδικά στην αρχή, όταν δεν το ήξερε πολύς κόσμος. Χρησιμοποιούνταν και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται από ιστοσελίδες του Σκοτεινού Διαδικτύου (Dark Web) που διαθέτουν σχεδόν τα πάντα: από όπλα και ναρκωτικά μέχρι συμβόλαια θανάτου.
Μια τέτοια ιστοσελίδα, η Silk Road, είχε κλείσει από τις αμερικανικές διωκτικές αρχές το 2013. Ωστόσο πολύ γρήγορα άλλες πήραν τη θέση της.
Πρόσφατα ο Νομπελίστας οικονομολόγος Τζόζεφ Στίγκλιτς είχε δηλώσει πως το διαδικτυακό νόμισμα πρέπει να τεθεί εκτός νόμου, καθώς σχεδιάστηκε για να αποφεύγει την εποπτεία και τη ρύθμιση και «δεν εξυπηρετεί οποιαδήποτε χρήσιμη λειτουργία της κοινωνίας».
Τι άλλαξε;
Η φήμη του διαδικτυακού νομίσματος βελτιώθηκε κυρίως γιατί υπάρχουν πλέον λιγότερες μεγάλης κλίμακας κλοπές, όπως αυτή που είχε συμβεί το 2014 όταν χάκερ εισήλθαν σε μία από τις πλατφόρμες ανταλλαγής bitcoin, το Mt. Gox.
Επίσης πολλές τεχνολογικές αλλά και χρηματοοικονομικές εταιρείες έχουν επιδείξει ενεργό ενδιαφέρον για την τεχνολογία με την οποία λειτουργεί (blockchain).
Τι το ιδιαίτερο έχει η τεχνολογία blockchain;
Οι υπέρμαχοί της θεωρούν ότι είναι ο νέος τρόπος στο επιχειρείν και τις συναλλαγές. Το κόστος θα είναι μικρότερο χωρίς έναν κεντρικό μεσάζοντα να παρακολουθεί τις συναλλαγές και να χρεώνει γι’ αυτό που κάνει. Οι τράπεζες και τα χρηματιστήρια έχουν επενδύσει πολλά στην ανάπτυξη τέτοιας τεχνολογίας.
Ακόμα και οι Κεντρικές Τράπεζες επιτρέπουν να γίνονται εικασίες για την έκδοση επίσημων νομισμάτων με βάση τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Εξάλλου και άλλες μορφές του blockchain έχουν εμφανιστεί να χρησιμοποιούν τα δικά τους κρυπτονομίσματα για να κάνουν συναλλαγές. Το πιο γνωστό, μετά το bitcoin, είναι το ethereum.
Γιατί ο ανταγωνισμός δεν πλήττει το διαδικτυακό νόμισμα ;
Καθώς ο αριθμός των κρυπτονομισμάτων πολλαπλασιάζεται, είναι πλέον χιλιάδες, το bitcoin παραμένει το πιο γνωστό και δοκιμασμένο στον χρόνο, προσελκύοντας έτσι νέο χρήμα και καταφέρνοντας να έχει αξία.
Πώς μπορώ να αγοράσω ή να επενδύσω σε διαδικτυακό νόμισμα;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι και όλοι ενέχουν διαφορετικό ρίσκο. Κάποιος μπορεί να αγοράσει απευθείας κρυπτονομίσματα από πλατφόρμες συναλλαγών όπως η Coinbase.
Ο ενδιαφερόμενος εγγράφεται στην υπηρεσία, συνδέει έναν τραπεζικό λογαριασμό απ’ όπου αντλεί κεφάλαια που τα μετατρέπει σε διαδικτυακό νόμισμα και ακολούθως μπορεί να τα ρευστοποιήσει πιστώνοντας τον ίδιο λογαριασμό. Υπάρχουν ειδικά ανταλλακτήρια. Στη χώρα μας έχουν στηθεί 5 ΑΤΜ από εταιρείες διαχείρισης συναλλαγών: τρία στην Αττική, ένα στη Θεσσαλονίκη και ένα στο Ηράκλειο.
Στην Αττική το ένα έχει στηθεί στην οδό Δημητρακοπούλου 84 στο Κουκάκι, πλησίον του μετρό, το δεύτερο στο Χαλάνδρι, επί της οδού Κώστα Βάρναλη 2-4 και το τρίτο στις Αχαρνές, στην οδό Ιωάννου Θηβαίου 20 εντός του βιβλιοπωλείου «Ορίζοντες». Στη Θεσσαλονίκη το ΑΤΜ βρίσκεται στην οδό Αναγεννήσεως 7 και στο Ηράκλειο στον αριθμό 64 της οδού Καλοκαιρινού.
Οι επενδυτές μπορούν, επίσης, να επενδύσουν σε «οχήματα» όπως το Bitcoin Investment Trust, που ακολουθεί την τιμή του bitcoin. Πλέον έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν και να πωλούν προθεσμιακά συμβόλαια του bitcoin και σύντομα θα είναι σε θέση να αγοράζουν ETF, αρκεί βέβαια κάποια ρυθμιστική αρχή να νιώσει άνετα με την ιδέα. Ωστόσο χρειάζεται προσοχή.
Ακόμα και άνθρωποι που πιστεύουν στο μέλλον του διαδικτυακού νομίσματος θεωρούν ότι θα υπάρξουν μεγάλες αναταράξεις στην πορεία του. Τη μία ημέρα μπορεί η τιμή να εκτοξεύεται κατά 15%-20% και την επομένη να κάνει πάλι βουτιά 20%! Εξάλλου υπολογίζεται σήμερα ότι περίπου 1.000 άνθρωποι ελέγχουν το 40% της αγοράς, κάτι που σημαίνει ότι ανάλογα με τις διαθέσεις τους κινείται και η αγορά του διαδικτυακού νομίσματος.
Πώς εξηγείται το ράλι της τιμής;
Νέοι επενδυτές και οι προσδοκίες ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι έχουν αυξήσει την τιμή του σχεδόν 20 φορές φέτος. Μεγάλη ώθηση έχει λάβει, επίσης, από το γεγονός ότι πλέον -με έμμεσο τρόπο- μπαίνει στη Γουόλ Στριτ προσελκύοντας χρήμα κυρίως από hedge funds και αμοιβαία κεφάλαια μέσα από προθεσμιακά συμβόλαια.
Η αρχή έγινε στις 10 Δεκεμβρίου, όταν το μεγαλύτερο χρηματιστήριο προθεσμιακών συμβολαίων στον κόσμο, CBOE, ξεκίνησε τη διαπραγμάτευση futures συνδεδεμένα με bitcoin. Λέγεται ότι θα ακολουθήσουν ο NASDAQ και ο όμιλος CME. Η δυνατότητα να συναλλάσσεται κανείς πάνω στην τιμή του διαδικτυακού νομίσματος χωρίς όμως να το κατέχει -και να μπορεί μάλιστα να ποντάρει ότι η τιμή του θα πέσει- αντιμετωπίζεται ως κάτι θετικό από τους επενδυτές.
Επίσης, το γεγονός ότι το λογισμικό του εγγυάται ότι δεν μπορούν να κυκλοφορούν άπειρα έχει δημιουργήσει τον φόβο σε κάποιους επενδυτές ότι δεν θα προλάβουν να μπουν στην αγορά. Για παράδειγμα, το Coinbase είχε τη διπλάσια και τριπλάσια επισκεψιμότητα στις αρχές του μήνα, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει πρόσκαιρα.
Κάθε εβδομάδα ανοίγουν και νέα hedge funds με στόχο την επένδυση στα κρυπτονομίσματα και ήδη έχουν ξεπεράσει τα 170. Τα περισσότερα από αυτά επενδύουν στο bitcoin.
Είναι φούσκα;
Πιθανόν. Κάποιοι σημαίνοντες άνθρωποι της αγοράς, όπως ο διευθύνων σύμβουλος της JP Morgan Chase Τζέιμι Ντάιμον, το έχουν χαρακτηρίσει απάτη. Ωστόσο η τράπεζά του ήδη σκέφτεται να προσφέρει στους πελάτες της προθεσμιακά συμβόλαια του bitcoin.
Επίσης ο διάσημος διαχειριστής κεφαλαίων Μάικ Νόβογκρατζ αποκαλεί τα κρυπτονομίσματα «τη μεγαλύτερη φούσκα της εποχής μας», αν και ο ίδιος ξεκινά τη δημιουργία νέου fund ύψους 500 εκατ. δολαρίων για να επενδύσει σε αυτά. Οι δίδυμοι Κάμερον και Τάιλερ Γουίνκλβος, γνωστοί για τη διένεξή τους με τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ του Facebook, θεωρούν ότι η αξία του θα 20πλασιαστεί τώρα που κατευθύνεται ρευστό και από την αγορά παραγώγων.
Οι ίδιοι θεωρείται ότι έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά του bitcoin, με την αξία της επένδυσής τους από 11 εκατ. το 2013 να αποτιμάται σήμερα σε πάνω από 1,3 δισ. δολάρια! Επομένως ανάλογα ποιον θα ρωτήσεις θα λάβεις και τη σχετική απάντηση για το εάν είναι φούσκα ή όχι.
Τι λένε οι Τράπεζες
FED: «Είναι παράνομο και κερδοσκοπικό»
ΕΚΤ: «Είναι καινοτομία, άρα ενέχει ρίσκο»
Η ανωνυμία που μπορεί να διαφυλαχθεί στις συναλλαγές με διαδικτυακό νόμισμα αποτελεί ένα μεγάλο κίνητρο για εγκληματικές δραστηριότητες, όπως το εμπόριο ναρκωτικών και το ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Οι εθνικές ρυθμιστικές αρχές επιχειρούν να προσδιορίσουν ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για τη διαφύλαξη των επενδυτών.
Ωστόσο το γεγονός ότι το διαδικτυακό νόμισμα δεν έχει σύνορα περιπλέκει τις προσπάθειές τους. Ηδη μάλιστα υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις. Η Κίνα, για παράδειγμα, με δυσκολία προσπαθεί να απαγορεύσει τις πλατφόρμες συναλλαγών, ενώ η Ιαπωνία έχει νομιμοποιήσει το διαδικτυακό νόμισμα ως μέσο πληρωμών.
Την ίδια ώρα η αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς προειδοποίησε τις προηγούμενες ημέρες για τους κινδύνους από τη διαπραγμάτευση κρυπτονομισμάτων, χωρίς ωστόσο να λάβει κάποιο μέτρο.
Οι Κεντρικές Τράπεζες, επίσης, παρακολουθούν με προσοχή. «Το bitcoin αυτή τη στιγμή παίζει έναν πολύ μικρό ρόλο στα συστήματα πληρωμών. Δεν αποτελεί σταθερή βάση αξίας και δεν αποτελεί νόμιμο χρήμα. Είναι ένα άκρως κερδοσκοπικό περιουσιακό στοιχείο», είπε στην τελευταία της συνέντευξη Τύπου την περασμένη εβδομάδα η απερχόμενη πρόεδρος της Federal Reserve Τζάνετ Γέλεν.
«Οπως συμβαίνει με όλα τα νέα πράγματα, ο κόσμος έχει μεγάλες προσδοκίες αλλά υπάρχει και μεγάλη αβεβαιότητα. Αυτή τη στιγμή σε ό,τι αφορά τα bitcoin και τα κρυπτονομίσματα γενικά δεν νομίζουμε ότι είναι η τεχνολογία αρκετά ώριμη ώστε να τα λάβουμε υπόψη», σημείωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι συστήνοντας όμως μεγάλη προσοχή. «Η καινοτομία πάντα υπόσχεται μεγάλες ωφέλειες, αλλά θα πρέπει να αναλογιστεί κανείς και το μεγάλο ρίσκο», κατέληξε.
Οι δίδυμοι Γουίνκλβος, διάσημα «αρπακτικά της αγοράς» και γνωστοί για τη διένεξή τους με τον Ζάκερμπεργκ του Facebook, θεωρούν ότι η αξία του θα εικοσαπλασιαστεί τώρα που κατευθύνεται ρευστό και από την αγορά παραγώγων – άλλωστε διαθέτουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά του bitcoin, με την αξία της επένδυσής τους από 11 εκατ. το 2013 να αποτιμάται σήμερα σε πάνω από 1,3 δισ. δολάρια!
Σήμερα στην SBBC ΟΜΙΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Α.Ε μπορούμε να κάνουμε πράξη την επιχειρηματική σας επιθυμία.
Digital /Content Marketing
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Σε συνδυασμό με το σύνολο των διαδικτυακών μας εργαλείων, άρθρα, quiz γνώσεων, δημοσκοπήσεις, διαδικτυακά παιχνίδια, web radio, web tv, smart tv και άλλα social media, η Πολιτική Επικοινωνία αναλαμβάνει την διαμόρφωση του κεντρικού πολιτικού μηνύματος, τις σχέσεις του πολιτικού με τα Μ.Μ.Ε. και τους ψηφοφόρους του, καθώς επίσης και την οργάνωση της πολιτικής σας εκστρατείας και του Πολιτικού σας γραφείου, αυτόνομα ή και σε συνεργασία με τους δικούς σας συνεργάτες.
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η SBBC ΟΜΙΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Α.Ε μεσα από τα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΑΛΕΚΤΑ αναλαμβάνει την έρευνα μέτρησης της κοινής γνώμης για κόμματα, πολιτικά πρόσωπα και Μ.Μ.Ε, καθώς επίσης και για προϊόντα, υπηρεσίες και τις εταιρείες που παρέχουν αυτά. Το τμήμα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΑΛΕΚΤΑ ασχολείται με τη μελέτη της εικόνας των πολιτικών προσώπων και την ανάλυση των ποιοτικών χαρακτηριστικών μελών, οπαδών, ψηφοφόρων και όλων των καταναλωτικών ομάδων.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
Διαχείριση Περιουσίας - Real Estate
Έμπειροι μηχανικοί αξιολογούν και εκτιμούν τα ακίνητά σας για να τα προτείνουν σε επενδυτές με ολοκληρομένη πρόταση επένδυσης.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ