Branding2019-08-23T17:52:35+02:00

 To branding είναι εξαιρετικά σημαντικό και απαραίτητο σε μια επιχείρηση και δεν περιλαμβάνει μόνο την ονομασία ή το λογότυπο της.
 Το Branding είναι ένας μεγάλος συνδυασμός ψυχολογικών και κοινωνικών χαρακτηριστικών και άλλων ιδιοτήτων που επηρεάζει την διαδικασία σκέψης στο μυαλό του πελάτη, και το σημαντικότερο, δημιουργεί αξία.
 Το branding αφορά όλη την εμπειρία που βιώνει ο πελάτης ερχόμενος σ’ επαφή με την επιχείρησή σας και περιλαμβάνει, από το logo, το site, τα social media, μέχρι και το πώς απευθύνεστε στους πελάτες σας.
 Αντικειμενικά, το branding είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο σας αντιλαμβάνεται ο πελάτης.

Το μάρκετινγκ είναι τι κάνεις για να προωθήσεις την επιχείρησή σου ενώ το branding είναι ουσιαστικά αυτό που είσαι.

Είναι στρατηγική, ενώ το μάρκετινγκ είναι περισσότερο τακτική.

Τα οφέλη του branding για μια επιχείρηση είναι:

1. Branding για την αναγνωρισιμότητά σας
Οι πελάτες επιλέγουν επιχειρήσεις που είναι γνωστές και τους κάνουν να νιώθουν ασφαλείς για την επιλογή τους και για την αγορά τους.
Δημιουργήστε μια δομημένη, σταθερή και ισχυρή εικόνα και ενισχύστε, προς όφελός σας, την ανάγκη αυτή των πελατών.

2. Branding για να ξεχωρίσετε
 Σε μια πολύ μεγάλη και ανταγωνιστική αγορά, το μυστικό είναι να διαφοροποιηθείτε και να ξεχωρίσετε από όλους τους άλλους. Το branding είναι αυτό που θα σας βοηθήσει να τοποθετηθείτε στην αγορά, να ανοίξετε νέες αγορές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, να διεκδικήσετε το μερίδιο που σας αναλογεί και να θέσετε ισχυρές βάσεις αναδεικνύοντας τα δυνατά σας στοιχεία.

3. To branding είναι συναισθήματα
 Το καλό brand σας δημιουργεί συναισθηματικούς δεσμούς με τους πελάτες, τους προκαλεί θετικά συναισθήματα, ανάγκης, φροντίδας και εμπιστοσύνης. Μπορείτε και πρέπει να δημιουργήσετε δεσμούς για να χτίσετε πιστούς και επαναλαμβανόμενους πελάτες που μελλοντικά θα λειτουργήσουν ως η κινητή σας διαφήμιση σε άλλους πελάτες, από στόµα σε στόµα που μέχρι σήμερα ανεβάζει τις πωλήσεις στο 92%.

4. Το branding περνάει με επιτυχία τα μηνύματά σας
 Σύμφωνα με τα πιο πάνω, οι πελάτες νιώθουν εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σας, γίνονται περισσότερο δεκτικοί στα μηνύματα που εκπέμπετε, σας επιλέγουν και αγοράζουν αυτά που προωθήτε. Σήμερα με όλα τα διαδικτυακά μέσα αυξάνετε την δύναμη της πειθούς σας και οι πελάτες επιλέγουν περισσότερο την επιχείρησή σας.

5. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να χτιστεί ένα Brand;
 Ο χωρο χρόνος του διαδικτύου μας επιτρέπει να προσαρμόζουμε τις ανάγκες του πελάτη στις απαιτήσεις του και την οικονομική του ευχέρια.   Αντικειμενικά χρειάζεται αρκετό χρόνο για να χτιστεί ένα Brand επειδή μιλάμε για να την καθιέρωση της φήμης του. Η δυσκολία δεν είναι τόσο πολύ στη τελειοποίηση μίας στρατηγικής, όσο στο να είναι, επικεντρωμένη, διαφοροποιημένη, συχνή και διαδραστική και συνεπής σε όλα, κάθε στιγμή. Αν θα χρειαστούν ένα, πέντε, δέκα ή περισσότερα από είκοσι χρόνια, εξαρτάται, κυρίως, από τη μνήμη και τη δεκτικότητα του κοινού του Brand.

6. Μπορούν τα στελέχη εκτός Μάρκετινγκ να συνεισφέρουν στο Branding;
 Το Μάρκετινγκ και το Branding είναι πάρα πολύ σημαντικά για να αφεθούν μόνο σε μια ομάδα του Μάρκετινγκ. Σε μια εταιρεία, αυτό είναι δουλειά του, καθενός, διαφορετικών ομάδων όπως είναι το να είναι συνιδειτοποιημένοι σε σχέση με το κόστος, καθώς και εστιασμένοι τις ανάγκες των πελατών. Στην πραγματικότητα, ο σκοπός του Brand Management είναι να μετατρέψει μια επιχείρηση σε μια οργάνωση με επίκεντρο τον πελάτη σε σημείο όπου τα παραδοσιακά τείχη που χωρίζουν τις λειτουργίες να γίνουν διαπερατά προς όφελός σας.
 Επομένως, σε μια επιχείρηση με επίκεντρο τον πελάτη, το management μπορεί να οριστεί ως μια λειτουργία δράσης που ενσωματώνει ολιστικά όλες τις εταιρικές λειτουργίες προκειμένου να παραδώσει συστηματικά αξία στους πελάτες της πέρα από τις προσδοκίες τους.
 Η ανάπτυξη της στρατηγικής ενός Brand, και η επιτυχής εφαρμογή της στρατηγικής, είναι ευθύνη όλων. Αντικειμενικά, μια σημαντική πηγή αποτυχίας στην προσπάθεια να οικοδομήσουμε ένα δυνατό Brand είναι η έλλειψη συνοχής μεταξύ όλων των σημείων επαφής με τον πελάτη. Σε μια τέτοια περίπτωση, το μήνυμα του Brand δηλώνει μια υπόσχεση την οποία η επιχείρηση δεν μπορεί να παραδώσει πλήρως. Ένας σίγουρος τρόπος για να εξασφαλιστεί ο πελάτης ότι θα απολαύσει με συνέπεια την εμπειρία που υπόσχεται το Brand είναι η εφαρμογή κατάλληλων διαδικασιών σε όλη την επιχείρηση κάτι που επιτυγχάνουμε μέσα από τις πιστοποιήσεις ISO.

7. Τα 7 βήματα στο Branding που μπορούν να έχουν σημαντικές και θετικές επιπτώσεις επί των εσόδων χωρίς την ανάγκη πολύ μεγάλων budgets, όπως:
-η στρατηγική χωροθέτηση του Brand
-η ονομασία του προϊόντος
-o σχεδιασμός της συσκευασίας
-η διαδικασία παροχής μιας υπηρεσίας
-Η χρήση των social media
-H ιστοσελίδα της εταιρείας και τα άρθρα με τις συνεντεύξεις
-η συνέπεια της εμπειρίας του Brand σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ

MAN to MAN

 Η Man to man διαφήμιση – προώθηση – εκπαίδευση – αξιολόγηση – αποδόμηση και διείσδυση σε περιοχές που δεν υπάρχει νόμος, είναι μία πρωτοποριακή εκπαιδευτική πλατφόρμα κουίζ γνώσεων, η οποία προσφέρει παιχνίδια γνώσεων σε ποικίλες θεματικές περιοχές με διάδραση 100%.

 Αποτελεί αντικείμενο πολυετούς συνδυαστικής έρευνας στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης, της ασφάλειας και της ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα προϊόν εργασίας ανθρώπων που προέρχονται από τον ακαδημαϊκό χώρο (βοηθοί καθηγητές και διδάκτορες Ελληνικών Πανεπιστημίων), το οποίο εξελίχθηκε σε μια σύνθετη πλατφόρμα, που διεκδικεί πλήθος πατεντών σε παγκόσμια κλίμακα και που ήδη έχει συνάψει συνεργασίες με εκπαιδευτικούς φορείς και επαγγελματίες κάθε είδους.
 Οι κύριες διαφορές του από τα συνηθισμένα παιχνίδια κουίζ είναι:
Ο ανεξάντλητος αριθμός ερωτήσεων (μεγαλύτερος από κάθε άλλη ελληνική προσπάθεια) που αυξάνει εκθετικά.
Η διανομή δωρεάν δώρων στους νικητές χωρίς κλήρωση (ο καλύτερος πάντα κερδίζει).
Η δυνατότητα στους χρήστες να παίξουν «κόντρα» με άλλους αντιπάλους ταυτόχρονα στο ίδιο σετ ερωτήσεων, να εκπαιδευτούν και να δοκιμάσουν τη γνώση τους.
Η παροχή πιστοποίησης από κρατικούς φορείς για τη δικαιότητα και διαφάνεια των διαγωνισμών.
Η δυνατότητα σε εμπόρους, ιστοσελίδες και οργανισμούς να διαφημίσουν και να προβάλουν τα προϊόντα τους ή να διοργανώσουν διαγωνισμό ανά πάσα στιγμή.
Ένας από τους στόχους μας είναι και η σύνδεσή του με την αγορά εργασίας και τις αξιολογήσεις στο Ελληνικό δημόσιο.

 Η πλατφόρμα αυτή επιδιώκει να γίνει σημείο αναφοράς και στο χώρο της επιλογής ανθρώπινου δυναμικού, έτσι ώστε οι εταιρίες να απευθύνονται σε εμάς για να αναζητήσουν προσωπικό με βάση τη συγκριτική του απόδοση σε συγκεκριμένα quiz. Ήδη η συγκεκριμένη διαδικασία χρησιμοποιείται από εμάς για την κάλυψη των αναγκών του σε νέο προσωπικό.

Τα έπαθλα
 Καθημερινά παρέχει μεγάλο πλήθος από δωρεάν διαγωνισμούς, στέλνοντας πραγματικά έπαθλα στους νικητές αυτών. Ανάμεσα στα έπαθλα αναφέρουμε και αυτά που προέρχονται από χορηγούς μας, όπως βιβλία, ειδικές προσφορές εκπτώσεων διδάκτρων ή και πλήρεις υποτροφίες από εκπαιδευτικά κέντρα, αξιόλογα δώρα εκπαιδευτικού χαρακτήρα (π.χ. σκάκι, scrabble, puzzles), δώρα από το χώρο της τεχνολογίας (tablets, κινητά, κάμερες) και ενδιαφέροντα προϊόντα κάθε λογής, ανάλογα με το κουίζ (π.χ. εστίαση, αθλητικός εξοπλισμός, εισιτήρια, κουζινικά, τέχνη, μόδα, υπηρεσίες, πολιτική, κ.λπ.).
Με την πλατφόρμα αυτή μπορούμε να ανοίξουμε νέες αγορές σε όλες τις χώρες και γλώσσες κάνοντας την ανάλογη παραμετροποίηση.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ